Μουσικες συν-αλλαγες

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Το πρωτο δικο μου ραδιο-CD το αποκτησα στην ηλικια των 12, αν και τα ακουσματα που εχω-ιδιαιτερα απο τον πατερα μου-ειναι απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου...Απο τοτε με θυμαμαι να ζηταω λευτα απο τους γονεις μου για να αγοραζω δικα μου CD.Μια Βανδη στο Απαπα, μια Now44, μια Χατζηγιαννη στο Δεν εχω χρονο και πλεον Scorpions στο Fly to the rainbow και Franz Ferdinand στο ομοτιτλο πρωτο αλμπουμ τους.
Εδω και καιρο-περιπου 6 χρονια-μπηκε στη ζωη μας η μορφη αρχειων mp3.Τα συγκεκριμενα αρχεια ειναι πολυ μικροτερα απο τα μουσικα αρχεια των υπολογιστων που ειχαμε συνηθησει, εκτος απο την αποθηκευση χωρου στον δισκο μας, προσφεραν κατι πολυ περισσοτερο:την δυνατοτητα διανομης.
Απλα, ευκολα και ξεκουραστα(και δωρεαν) μπορουσε οποιοσδηποτε να βρει και να κατεβασει τραγουδια που ηθελε.Πλεον με την προσθηκη των torrents ως μεσο διαδοσης και με τις υψηλες ταχητυτες μπορουμε να κατεβασουμε δισκογραφιες τραγουδηστων και συνθετων που φτανουν τα 15GB.Αρχικα κατεβαζα μουσικη σαν μανιακος, αργοτερα ομως καταλαβα το ποσα μου στερει αυτος ο τροπος αναζητησης τραγουδιων....
Λατρευω τους Scorpions, και αποφασισα να αποκτησω και να ακουσω ολη τους την δισκογραφια πριν 3 χρονια.Απο τοτε καθε φορα που πηγαινα στην Αθηνα πρωτα πηγαινα για CD και μετα για οτιδηποτε αλλο...Υπηρχαν δεκαδες φορες που επισκεπτομουν 8-10 διαφορετικα δισκοπωλεια για να βρω ενα CD τους που δεν ειχα και ακομα μου λειπουν 2 (In trance-1975,Lonesome Crow-1972) τα οποια ακομα ψαχνω..Καθε φορα ομως που αγοραζα καποιο πλημυριζα απο ευχαριστηση και ικανοποιηση...Παρομοια κατασταση επικρατει και με καλλιτεχνες οπως ο Uli Jon Roth(του οποιου ενα CD το αποκτησα περισυ μετα απο 2,5 χρονια ψαξιμο),Chingon(που τα πρηζω στους καταστηματαρχες να τους φερουν),Malmsteen σε σπανιες εκτελεσεις κ.α.
Ηδη μαζευω χρηματα για να αποκτησω το δικο μου πικαπ-γιατι ο πατερας μου δεν αφηνει να πλησιασω το δικο του που το εχει απο το 1986!!!- και εχω αγορασει τα δικα μου ηχεια και ενυσχητη.Για μενα η μουσικη ειναι κατι πολυ παραπανω απο ενα χομπυ, ειναι τροπος εκφρασης...Και για να απολαμβανω και να εκτιμω την μουσικη θελω να εχω στερηθει και ποθησει για αυτην.Πλεον αποφευγω-οσο ειναι δυνατον- το κατεβασμα οχι μονο μουσικης, αλλα και ταινιων και πραγματικα αξιζει η οποια υπομονη κανω......