Στην τιμη μου....

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Ποτε ειναι η τελευταια φορα που ακουσατε αυτη την φραση;Εγω ειλικρινα δεν θυμαμαι.Πλεον οι ανθρωποι αποφευγουν να την χρησιμοποιουν.Γιατι;Μαλλον γιατι πλεον αυτη η τιμη οριζεται, και οσο παει μειωνεται.
Ζω σε ενα νησι που κατοικουν 11,000 ανθρωποι εκ των οποιων οι 5,000 στην κομοπολη που κατοικω εγω.Οπως καταλαβαινετε σε μια τοσο κλειστη κοινωνια τα νεα κυκλοφορουν ευκολα και γρηγορα.Αν καποιος κλεψει, δειρει, χωρισει, απατησει, εμπορευτει ναρκωτικα μαθαινεται οσο ευκολα οσο το σκορ ττου αγωνα μεταξυ Ελλαδας-Πορτογαλιας.Ολοι μας το γνωριζουμε αυτο, αλλα οι περισοτεροι το αγνοουν σε τοσο μεγαλο βαθμο οσο χρειαζεται για να ξεφτιλιστουν στα ματια ολων.
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ομως το ψεμα, ΒΑΡΕΘΗΚΑ να χαιρεταω τον καθε καραγκιοζη γιατι ειναι φιλος του μπαμπα μου, ΒΑΡΕΘΗΚΑ να χαμογελαω στον καθε εμπορο ναρκωτικων γιατι θα με βαλει τσαμπα το καλοκαιρι στο κλαμπ του, απλα ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
Ολοι εχουν την τιμη τους.Αλλοι την πουλανε για χρηματα, αλλοι για την καλημερα μου, αλλοι για την ευνοια μου, αλλα κατα τα αλλα <καθαρο μετωπο> λενε οτι εχουν.
Και το χειροτερο ολων ειναι οτι οι υπολοιποι δεν κοιτανε να καθαρισουν το μετωπο τους και να βοηθησουν τους βρωμικους, αλλα οι βρωμικοι βρωμιζουν τους καθαροτερους...
Να πανε στο διαολο ολοι τους.Λενε για αξιοκρατια αλλα δεν την τηρουν, λενε για νεανικη ορμη αλλα θυμωνουν με οποιον πει κατι που δεν τους συμφερει, λενε για την αυλη του διπλα μονο οταν ειναι χειροτερη απο την δικια τους.Ε, λοιπον προτιμω μια ζωη να ειμαι το <θρασυ παιδι που τολμησε να αντιμιλησει>, παρα το <φιλησυχο παιδι που μας βοηθησε>.
Να την χεσω την δημοκρατια που προβαλετε <κυριοι>.Μαθατε στα παιδια να κοιτανε στραβα και οχι στα ματια, τα μαθατε να φοβουνται και οχι να σεβονται, να διαλεγουν αυτο που τα συμφαιρει και οχι αυτο που ειναι σωστο, να μιλουν χωρις να ακουν, να δεχονται χωρις να εξεταζουν.Πειτε μου λοιπον ποια ειναι η τιμη σας?
Κατω στη Κρητη θεωρουν οτι οι λεβεντες απειλουν δεν συζητουν, οτι οι λεβεντες εχουν οπλα και οχι πυγμη.Στην αθηνα θεωρουν οτι σημαντικο ειναι αυτα που εχεις να τα προβαλεις και οχι να τα απολαμβανεις.Που θα σταματισει ο συνεχης κατηφορος;Ποτε θα διεκδικησουμε ξανα ψωμι,παιδεια,ελευθερια και οχι λεφτα,φαι,γαμισι;ποτε θα σταματησει το προτυπο να ειναι η Βισση αντι του Αλεκου Παναγουλη;ποτε θα κοιταξουμε να διορθωσουμε την παρανομια των αλλων αντι να συμβιβαστουμε με αυτην;
Πειτε μου ποσο αξιζετε;με τι γελατε;τι ακουτε;ποιους ακουτε;ποια ειναι η τιμη σας;
Ολοι βρισκομαστε καποτε σε μια δυσκολη στιγμη, ουδεις αλαθητος και αναμαρτητος.Το θεμα ειναι μετα να καταλαβαινουμε τα λαθη μας,να τα διορθωνουμε και να μην τα επαναλαμβανουμε.Εγω επελεξα να ανοιξω μια ομπρελα και να προστατευθω.Και εσεις κουβαλατε μια μαζι σας εστω και τσεπης, το θεμα ειναι να την ανοιξετε, και αν δεν σας κανει ειμαι σιγουρος οτι καποια στιγμη θα συναντησετε ενα μαγαζι για να αγορασετε μια μεγαλυτερη....